I like it/The Hunger Game

헝거게임 2015 코믹콘 : 150709 제니퍼로렌스 & 조쉬허처슨 인터뷰

SCIENCE AND LOVE 2015. 7. 10. 12:08

The Hunger Games : Mockingjay part2

2015 Comic Con @San Diego (7/9)

 

 

헝거게임 코믹콘 (샌디에이고, 7/9)




Jennifer Lawrence 

Josh Hutcherson

 

 제니퍼 로렌스 & 조쉬 허처슨

 

 






 

인터뷰어님 감사합니다..

Joshifer 에 대해 조쉬랑 제니퍼한테 둘 다 질문한 ㅋㅋ꼐이

 

 


조쉬 허처슨 인터뷰

 

"It's not the end, it's never the end.

It's only the beginning."

 

영화 촬영 끝나고 누가 슬퍼했냐? 뭐 이런 거 물은 듯

감독이 울고 있었다고 ㅋㅋㅋ 흉내내는 거 존웃

 

 

 

 

 

제니퍼 로렌스 인터뷰

 

"It's not the end of Joshifer"


"I really do love him. Oh my god!" ㅋㅋㅋㅋㅋ


"Josh's girlfriends is the only person 

who could possibly understand our love for each other."


 

They'd never be able to have a healthy, 

functioning relationship with anyone else

 


제니퍼의 조쉬 사랑 ㅋㅋㅋ

 

 

 

 

 

인터뷰 짤들 ㅋㅋ

이런 인터뷰 존좋

 

  

 



 

핡핡

 

 






 

 

 

 

 

 

 



아 미친 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 조쉬보고 볼일 보러 가야되냐고 ㅋㅋ

거침이 없으시다 ㅋㅋ 

 

 

 

 


 

 

조쉬랑 제니퍼!! 존좋